Pages

Subscribe:

Hakkımda

Kemal Özgür Talay

14 Haziran 2012 Perşembe

Her taraftarın aynı zamanda teknik direktör olduğu memleketimde kendime taktisyen adını yakıştırmak laubali bir davranış olarak algılanabilir. Bir futbol blog sitesi açma sebebim artık dostlarımla yaptığım futbol muhabbetlerinin beni kesmemesi ve futbol sevgimi paylaşma isteğimdi. Hayatım şampiyonalar, kupalar, ligler izlemekle ve futbol oyunları oynamakla geçti. Maçların pozisyonları, önemli goller ve belki de binlerce isim ezberimde olabilir. Dışarıdan bakıldığı zaman ne kadar saçma geldiğinin farkındayım ama zaten buradaki yazıları okuyacak olan insanlar en az benim kadar çılgın futbol severlerdir. Hepimiz Aykut Hoca'dan daha planlı, Fatih Hoca'dan daha tecrübeli, Mourinho'dan daha fazla taktik bilgiye sahibiz. Menajerlik simülasyonlarında kaldırdığımız kupaların haddi hesabı yok. Her birimiz genç yetenek avcıları, tecrübeli oyuncuların saygı duyduğu menajerler, teknik direktörleriz. İşte bu blogun amacı budur! Ben eminim ki gerçekten bir çok futbol sever piyasadaki çoğu şarlatandan daha çok taktiksel bilgiye sahiptir. Bu blog sitesinde yurt içi ve yurt dışından bir çok futbol karşılaşmasının analizlerini ve öngörülerini yapmaya çalışacağım. Futbolun saha dışı heyecanını tattırmaya, sadece 90 dakika süren bir müsabaka olmadığını kanıtlamaya çalışacağım. Ve tabi ki iddaa kuponlarıyla da kazanmaya ve kazandırmaya çalışacağım. Şimdilik teşekkürlerimi iletiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder